недеља, 8. април 2018.

Uskršnja torta

Oduvek sam želeo da napravim nešto drugačije,nešto unikatno,nešto sa čime bih samog sebe oduševio i nadmašio pa onda i druge ljude.
Pošto je Uskrs već tu odlučio sam da je to idealan trenutak za to,znao sam šta želim i kako sam zamislio tortu da želim da izgleda od vrste torte,veličine,ukusa i dekoracije.
I došao je taj trenutak torta je bila gotova, final touch je bio udaren. 
I mislim da su lica ljudi koji su videli tortu govorio više od 1000 reči,torta je izgledala toliko slatko i toliko lepo da su toliki komplimenti potvrdili samo da sam uspeo u svojoj misiji da napravim nešto wow i unikatno. :)


Potrebno je :

Za testo :

12 belanaca
300g šećera
6 žumanaca
6 kašika oraha
240 g brašna
1 kašikica sode bikarboone
1 kašika vode



Za fil :

Pola litre mleka
6 žumanaca
3 kašika šećera
4 kašike brašna
250 g margarina
250 g šećera
100 g lešnika
100 g žele bombona
100 g suvog groždja

Za dekoraciju :
Šlag

Priprema :



Testo :

Umutiti belanca u čvrst sneg pa dodati šećer nastaviti sa mućenjem na najmanjoj brzini pa polako dodavati jedno po jedno žumance.
Zatim polako dodavati orahe,brašno,sodu bikarbonu i na kraju dodati kašiku vode.
Smesu sjediniti i  peći u šerpi od 7 l kad se ispeče iseći je na 3 dela.

Fil :

U pola litre mleka zakuvati 6 žumanaca,3 kašike šećera,4 kašike brašna. Kad se zakuva i baci ključ ostaviti da se ohladi. Margarin i šećer umutiti pa u to dodati skuvani fil i nastaviti sa mućenjem pa u to na kraju dodamo lešnike,žele bombone i groždje.

Redjati po rasporedu kora -fil-kora-fil-kora i dekorisati tortu šlagom po želji.



Video klip :



Nove recepte možete pratiti putem moje FB stranice , Instagrama ili putem Google Plus Profila .

0 коментара:

Постави коментар

 

Život sa osmehom Template by Ipietoon Cute Blog Design