четвртак, 3. мај 2018.

Pohovane palačinke sa piletinom i sirom

Već duže vreme sam imao želju da isprobam po prvi put pohovane palačinke i sinoć sam se bacio na posao i ostvario sebi želju.Mogu vam reći ima tu posla ali rezultat se isplati ja sam oduševljen kao i moji degustatori.Palačinke su preukusne i fantastične,taj nadev im daje specijalan ukus a i na izgled deluju primamljivo.




Potrebno je :

Za palačinke :

2 jajeta
2 dcl mleka
2 dcl kisele vode
2 kašike ulja
200 g brašna
Malo soli

Za nadev :

150g feta sira
80g kajmaka
100 g narendanog kačkavalja
500 g pilećeg belog mesa

Za pohovanje :

200 g prezle
3 jajeta



Priprema :

Umutiti jaja pa dodati mleko,kiselu vodu, ulje i brašno i sve dobro izmešati žicom da ne bude grudvica.
Tiganj ugrejati i dodati malo ulja,sipati kutlaču smese u tiganj pa oblikovati i peći palačinke.Kad su palačinke spremne iseći piletinu na trake posoliti i malo je obariti pa propržiti na ulju i postaviti na papirnu salvetu kako bi ono upilo masnoću.Pripremiti nadev tako što viljuškom izgnječimo feta sir i pomešamo ga sa kajmakom.Svaku palačinku mažemo prvo kombinacijom feta sira i kajmaka,zatim preko toga stavljamo narendani kačkavalj, pa u dva reda pileće belo meso.Savijamo sa strane i lepo uvijemo palačinku.
U zaseban tanjir umutimo jaja sa žicom. Svaku palačinku dobro umočimo u jaja pa u prezle pa pržimo u dubokom ulju i kad lepo porumene vadimo na papirnu salvetu da upiju višak masnoće. Uživajte! :)



Nove recepte možete pratiti putem moje FB stranice , Instagrama ili putem Google Plus Profila

0 коментара:

Постави коментар

 

Život sa osmehom Template by Ipietoon Cute Blog Design