четвртак, 12. април 2018.

Zapečena piletina sa mozzarellom i paprikom

Juče u čitavoj žurbi nisam znao šta spremiti za večeru i razmisljao sam kako iskoristiti piletinu, papriku i mozzarellu i tako igrom slučaja sam došao do ove ideje.
Jelo je bilo gotovo za nekih pola sata a ukus je bio fantastičan jer je i paprika pustila svoj sok i piletina je poprimila tu kombinaciju svega što je unutra i još mozzarella od gore ma fantazija.
Na kraju kad sam probao svoj specijalitet prosto sam se i iznenadio koliko ukusom podseća na pizzu.



Potrebno je :

300 g pilećeg belog mesa
1 glavica crnog luka
1 sveža paprika
100 g Mozzarella sira
1,5 kašičica vegete



Priprema :

U tiganj staviti ulje ili mast da se ugreje.
Za to vreme piletinu iseći na sitnije kocke i staviti da se prži oko 15-tak minuta uz povremeno mešanje.
Dok se piletina prži očistiti luk i iseći ga a papriku iseći na sitnije kockice.
Kad se piletina isprži dodati luk ,papriku kao i vegetu i pržiti par minuta dok se luk i paprika ne proprže ali na smanjenoj temperaturi kako nam piletina ne bi izgorela. Šporet zagrejati na 180 stepeni.
Kad se sve lepo isprži presuti sve u jednu manju vatrostalnu posudu i prekriti mozzarella sirom od gore.Ostaviti da se zapeče par minuta,izvaditi iz šporeta i služiti. :)
Prijatno!


Nove recepte možete pratiti putem moje FB stranice , Instagrama ili putem Google Plus Profila .

0 коментара:

Постави коментар

 

Život sa osmehom Template by Ipietoon Cute Blog Design