субота, 21. април 2018.

Špagete Bolonjeze

Ove špagete su veoma česte na mom meniju,iskreno ja ih obožavam kao i moji degustatori tako da su bar jednom nedeljno obavezne.
Prvi put kad sam ih pravio proveo sam dosta vremena tražeći idealan recept za Bolonjez sos ali nijedan mi se nije svideo pa sam odlučio sam da osmislim sopstveni recept i mogu vam reći odličan je i svi koji su ga probali imaju samo reči hvale.

Špagete Bolonjeze


Potrebno je :

1 pakovanje špageta
500 g mlevenog mesa
700-800 ml paradajz sosa (ja koristim klasičan ili basiliko)
2 glavice crnog luka
Malo ulja
1 kašika vegete
Kašikica bibera
Pola kašikice origana
3 lovorova lista
Malo više od polovine šolje vode
Malo rendanog parmezana



Priprema :

Staviti ulje u dublju šerpu da se ugreje pa iseći luk i prodinstati ga pa mu dodati mleveno meso i nastaviti sa dinstanjem. Zatim dodati 1 kašiku vegete i 1 kašikicu bibera. Izmešati i dinstati dok meso ne bude gotovo i izdinstano.U izdinstano meso dodati lovorov list, origano, vodu i na kraju sos pa sve lepo izmešati. Poklopiti šerpu i kuvati na laganoj vatri od 35 -40 min dok se sos ne zgusne a voda ne ispari i obavezno mešati na svakih 10 -tak minuta.
U drugu dublju šerpu staviti vodu sa malo soli da provri pa ubaciti špagete. Kuvati špagete vremenski onoliko koliko vam piše na kesi. Kad se skuvaju špagete procedite ih i servirajte na tanjir.
Preko njih prelite gotov Bolonjez sos i preko sosa pospite narendani parmezan.
Prijatno i uživajte! :)

Video recept :


0 коментара:

Постави коментар

 

Život sa osmehom Template by Ipietoon Cute Blog Design