петак, 27. јул 2018.

Mafini sa ribizlama i čokoladom



Do sad sam probao mnogo mafina u različitim varijacijama,ukusnima i kombinacijama ali ništa do sad nije ostavilo ovako velik utisak na mene kao ovi mafini. Još tokom pečenja cela kuhinja je mirisala na ribizle i čokoladu tad sam znao da će ovi mafini biti bomba ukusa! A kad su se ispekli i kad sam probao mafine na moje ogromno oduševljenje bili su meki ko duša i  posle prvog zalogaja definitivno mogu da kažem od tog trenutka postali su i moji omiljeni mafini!




Sastojci :


230 g brašna
160 g šećera
1 kesica praška za pecivo
Kroz prste malo soli
2 jajeta
4 cl ulja
1,25 dcl mleka
200 g ribizli
100 g crne čokolade u komadićima




Priprema :


U odvojenoj posudi pomešati brašno, šećer, prašak za pecivo i so. U posudu za mešanje umutiti jaja,ulje i mleko pa zatim postepeno dodavati suvu smesu od brašna,praška za pecivo,šećera i soli. Mutiti dok masa ne postane homogena i dok se svi sastojci ne sjedine.




Dodati komadiće čokolade i ribizle i to lagano izmešati varjačom. U kalup postaviti namašećene korpice i svaku korpicu puniti sa 3/4 smese.
Rernu ugrejati na 180 stepeni i peći mafine 20 - 25 minuta. 
Dekorisati ih po želji. Uživajte! :) 




Video recept :






0 коментара:

Постави коментар

 

Život sa osmehom Template by Ipietoon Cute Blog Design